Algemene Voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR HET GEBRUIK VAN DE WEBSITE

De website behoort toe aan, en wordt beheerd door, BESTSELLER HANDELS B.V. ingeschreven in het handelsregister onder nummer 59896604, Sint Jorissteeg 2, 1012 XV Amsterdam, Nederland. Alle namen, merken en logo's op de website behoren toe aan BESTSELLER A/S in Denemarken of aan daaraan gerelateerde bedrijven en partners. Alle namen, merken en logo's worden beschermd door het intellectuele eigendomsrecht en mogen uitsluitend worden gebruikt met toestemming van BESTSELLER A/S of de respectievelijke rechthebbende op een zodanig intellectueel eigendomsrecht.

 

De inhoud van de website zoals de tekst, vormgeving, iconen, afbeeldingen, video's, geluidsfragmenten en programmatuur is eigendom van BESTSELLER HANDELS B.V. OF BESTSELLER A/S of aan hen gerelateerde bedrijven en partners. Het downloaden van inhoud van de website is uitsluitend toegestaan voor persoonlijk, niet bedrijfsmatig gebruik, op voorwaarde dat geen auteursrechtelijke inbreuk plaatsvindt. Het is je niet toegestaan om inhoud van de website te kopiëren, te (her-)publiceren of te verspreiden voor openbaar of bedrijfsmatig gebruik, of om de beschermde inhoud op andere wijze te gebruiken zonder de toestemming van BESTSELLER HANDELS B.V., BESTSELLER A/S of aan hen gerelateerde bedrijven en partners, zoals van toepassing.

 

BESTSELLER HANDELS B.V. is niet verantwoordelijk voor fouten op de website. Uiteraard wordt het op prijs gesteld indien je contact met ons opneemt als je onjuiste informatie op de website aantreft. BESTSELLER HANDELS B.V. is bevoegd om de inhoud van de website op ieder moment zonder voorafgaande mededeling te wijzigen.

 

Indien de website doorlinkt naar een website van een derde partij, let er dan op dat BESTSELLER HANDELS B.V. niet verantwoordelijk is voor de inhoud van zodanige websites. Zulke links zijn uitsluitend opgenomen om het je gemakkelijk te maken, maar je bezoekt zulke websites van derde partijen geheel op eigen risico.

 

Lees in ons PRIVACYBELEID hoe wij persoonlijke gegevens verwerken.

 
ALGEMENE VERKOOPVOORWAARDEN

Onderstaande algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten van BESTSELLER HANDELS B.V., Sint Jorissteeg 2, 1012 XV Amsterdam, Nederland, ingeschreven in het handelsregister onder nummer 59896604 (BESTSELLER) met klanten die producten kopen in de webwinkel van OUTFITHUSTLER.

 

  1. Totstandkoming van de overeenkomst

Een bindende overeenkomst komt tot stand tussen jou en BESTSELLER wanneer je bestelling door BESTSELLER is bevestigd. BESTSELLER zal je per e-mail een orderbevestiging sturen zodra de bestelling is bevestigd en verzonden. De bevestiging van ontvangst die je ontvangt meteen na het plaatsen van je bestelling is géén bevestiging van de bestelling.

 

Je mag alleen producten kopen van de  OUTFITHUSTLER webwinkel indien je consument bent, en dus niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf.

 

Fair use

BESTSELLER behoudt zich het recht voor om individuen die overmatig gebruik maken van het retourproces te weigeren in de OUTFITHUSTLER webwinkel.

 

De deactivatie van een klantaccount kan ook plaatsvinden wanneer er verdachte handelingen of fraude zijn geconstateerd.

 

  1. Prijzen, belasting en bezorging

Alle prijzen zijn vermeld inclusies BTW en belastingen. De geldende prijs is de prijs zoals vermeld in de OUTFITHUSTLER webwinkel ten aanzien van het desbetreffende product op de dag dat de bestelling wordt geplaatst.

 

BESTSELLER behoudt zich het recht voor om onjuist weergegeven prijzen in de OUTFITHUSTLER webwinkel aan te passen. Voorts behoudt BESTSELLER zich het recht voor om prijzen, belastingen en andere kosten zoals weergegeven in de OUTFITHUSTLER webwinkel op ieder moment aan te passen, o.a. als gevolg van wijzigingen in BTW-tarieven of andere kosten van overheidswege, kostenstijgingen of de algemene prijsontwikkelingen in consumentenprijzen.

 

Wij wijzen er op dat sommige banken een toeslag in rekening brengen voor grensoverschrijdende betalingen in onze webwinkel. Deze toeslag wordt in rekening gebracht door de bank en wordt niet door BESTSELLER vergoed. Hierover kun je contact opnemen met je bank.

 

Indien je producten besteld in de OUTFITHUSTLER webwinkel zal het volgende bedrag voor verzendkosten in rekening worden gebracht:

  • Bezorging aan huis (PostNL): € 3,95
  • Express levering (DHL): € 9,95

BESTSELLER Handels B.V. werkt niet mee aan de btw-teruggave voor de aankoop van producten van onze webwinkel, die door particulieren of zakelijke klanten buiten de Europese Unie worden geëxporteerd.

 

  1. Betaling

Tijdens het bestellen van items in de OUTFITHUSTLER webwinkel kun je gebruik maken van de volgende betaalwijzen:

  • iDEAL
    Kies je voor iDEAL dan betaal je direct voor je bestelling via online bankieren.
  • Creditcard en betaalkaart (VISA, Mastercard, AMEX, Maestro)
    Voor deze betaalmethode is een geldige creditcard of betaalkaart nodig. Wij behouden ons het recht voor om de geldigheid van de kaart te controleren. Het bedrag wordt op je kaart gereserveerd en na verzending van de goederen afgeschreven.
  • ApplePay
    Voor deze betaalmethode is een geldig ApplePay account nodig, deze heb je nodig om in te loggen tijdens het betaalproces. Als je geen ApplePay account hebt, kun je deze aanmaken op de site van ApplePay.
  • GooglePay
    Voor deze betaalmethode is een geldig GooglePay account nodig, deze heb je nodig om in te loggen tijdens het betaalproces. Als je geen ApplePay account hebt, kun je deze aanmaken op de site van GooglePay.

Om de veiligheid te waarborgen en fraude te voorkomen kunnen alle betalingen gevalideerd en goedgekeurd worden door zowel de kaartverstrekker/betalingsprovider als onszelf. Wij behouden ons het recht voor om een bepaalde betaalwijze te weigeren en/of te verwijzen naar een andere betaalwijze, afhankelijk van de omstandigheden.

 

  1. Bezorging

Tenzij je anders geïnformeerd bent, is het gebruikelijke tijdstip van levering vanaf het moment dat de bestelling geplaatst is:

  • Bezorging aan huis: 2-4 werkdagen
  • Express levering: 1-2 werkdagen

 

Indien bestelde producten niet voorradig zijn dan zal je bestelling niet tot een overeenkomst leiden, en is BESTSELLER niet verplicht om deze producten te leveren.

 

  1. Herroepingsrecht

Je hebt het recht om zonder opgaaf van redenen het contract te annuleren.

Afkoelingsperiode

  • De afkoelingsperiode bedraagt 28 dagen.
  • Deze periode wordt berekend vanaf de dag waarop je de producten ontvangt.
  • Indien de laatste dag waarop je de overeenkomst kunt ontbinden valt op een feestdag, een zaterdag, zondag, 24 december of 31 december, dan zal de termijn verstrijken op de eerstvolgende werkdag.
  • Je hebt tijdig gebruik gemaakt van je ontbindingsrecht als je ons voor het verstrijken van de termijn een bericht stuurt dat je van het ontbindingsrecht gebruik wilt maken.

Hoe kun je de overeenkomst ontbinden?

  • Als je de overeenkomst wilt ontbinden, stuur dan een ondubbelzinnige verklaring naar BESTSELLER [BESTSELLER HANDELS B.V., Sint Jorissteeg 2, 1012 XV Amsterdam, Nederland, att.: E-commerce Customer Service, email: customerservice@bestseller.com, telephone: +31 (0) 20 4564570] dat je de overeenkomst wenst te ontbinden. In deze verklaring moet je  je  naam, huisadres, telefoonnummer, e-mail adres en ordernummer vermelden, evenals de producten die je wilt retourneren.
  • Je mag ook gebruik maken van dit HERROEPINGSFORMULIER, maar dit hoeft niet.
  • Let op: het adres waar het herroepingsformulier naartoe gestuurd dient te worden om de overeenkomst te ontbinden, kan niet gebruikt worden om producten te retourneren.
  • Indien je bestelde producten aan ons retourneert zonder de uitdrukkelijke verklaring dat je gebruik maakt van het wettelijk herroepingsrecht, dan beschouwen wij dit als een zodanige herroeping van de overeenkomst.

Terugbetaling

  • Indien je gebruik maakt van je recht op ontbinding dan zullen wij je betaling terugstorten, inclusief verzendkosten, minus 2.99 EUR voor het retourlabel. (behalve aanvullende kosten, indien je hebt gekozen voor een andere verzendwijze dan de goedkoopste verzendwijze die wij aanbieden).
  • Wij zullen bovenstaande terugbetalen zonder onnodige vertraging en in ieder geval binnen 14 dagen nadat wij je ontbindingsverklaring ontvangen hebben. De terugbetaling zal plaatsvinden op dezelfde wijze als de originele betaling, tenzij je iets anders hebt aangegeven. Je zult in ieder geval geen vergoeding hoeven te betalen in verband met de terugbetaling.
  • Wij zijn bevoegd om de terugbetaling uit te stellen totdat wij de retour gezonden producten hebben ontvangen of totdat je documentatie over de retourzending aan ons hebt verstrekt, afhankelijk van de omstandigheden.
  • In het geval van een gedeeltelijke retourzending, worden de verzendkosten niet terugbetaald.

Retournering van producten

Vanwege de drukte bij PostNL duurt het langer voordat wij jouw retour ontvangen. Voor de status van jouw retourzending kun je het beste de track&trace link bekijken die je krijgt bij het inleveren van je pakket. Binnen twee weken nadat wij je retour ontvangen ontvang je je geld terug. Vanwege de drukte bij PostNL hebben wij de retourperiode van alle producten gekocht in december verlengd tot 31 januari 2021.

 

  • Je dient de producten ten aanzien waarvan je de overeenkomst wilt ontbinden zonder onnodige vertraging en binnen 14 dagen na verzending van je ontbindingsverklaring aan BESTSELLER terug te sturen. De ontbinding wordt geacht tijdig te hebben plaatsgevonden indien je voor het verstrijken van de termijn van 14 dagen de producten hebt afgegeven aan de posterijen of aan een andere dienst die je hebt ingeschakeld voor verzending van de producten aan BESTSELLER. Als bewijs van je tijdige ontbinding dien je het bewijs van verzending en de tracking code te bewaren. De kosten van het retourneren zijn voor de klant.
  • Indien je bestelde producten aan ons retourneert dien je ons retourlabel te gebruiken, hiervoor wordt 2.99 EUR in rekening gebracht bij de retournering. Het retourlabel zit op het retourformulier dat geleverd wordt bij de producten.

Gebruikte/beschadigde producten

  • Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de items die wordt veroorzaakt door het gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kwaliteit en de functie van de items vast te stellen.
  • Sommige van onze items zijn verzegeld met een speciaal label.  Dit label belet je niet om het item te passen, maar als het label wordt verwijderd, is het mogelijk dat je retourrecht komt te vervallen.

Maatwerk

  • Het recht om de overeenkomst te ontbinden geldt niet voor producten die vervaardigd zijn naar jouw specifieke wensen of met een duidelijk persoonlijk element.
  1. Bericht in geval van non-conformiteit van artikelen

Op basis van het Nederlandse kooprecht dien je een gebrek aan conformiteit van de geleverde producten tijdig aan BESTSELLER te melden, waarbij een melding binnen twee maanden na ontdekking in ieder geval als tijdig wordt aangemerkt. Het recht om een non-conformiteit te melden houdt in dat je mag klagen over fouten en gebreken in de producten, die zich hebben geopenbaard na de aflevering. Indien je terecht klaagt, dan zullen wij je ook de verzendkosten vergoeden op basis van de goedkoopste verzendwijze die wij aanbieden.

 

 

Je kunt een klacht melden door een verklaring (met retour code) en het defecte product te sturen aan:

 

BESTSELLER Return Warehouse

c/o INGRAM MICRO CFS FULFILMENT
ul. Sobieskiego 20A
66-200 Swiebodzin
Poland

 

Indien je niet meer over de retour code of het retourlabel beschikt, neem dan contact op het klantensenservice om een nieuwe te ontvangen.

 

  1. Klachtenprocedure voor klanten

Als u het niet eens bent met onze behandeling van uw klacht, kunt u contact opnemen met De Geschillencommissie - de Nederlandse stichting voor consumentenklachten - om een klacht in te dienen. U kunt een klacht bij De Geschillencommissie indienen via twee specifieke klachtencommissies:

U vindt informatie over De Geschillencommissie en de klachtenprocedures op hun WEBSITE.

Postadres van De Geschillencommissie: Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.

 

Een klacht betreffende een online aankoop kunt u ook indienen via het EUROPEAN ONLINE DISPUTE RESOLUTION PLATFORM.

 

  1. Aansprakelijkheid

BESTSELLER is niet aansprakelijk voor enige vertraging of tekortkoming die het gevolg is van overmacht. Zolang de overmacht zich blijft voordoen zijn de getroffen verplichtingen van BESTSELLER opgeschort.

 

BESTSELLER aanvaardt de gevolgen van productenaansprakelijkheid jegens jou conform het toepasselijke recht.

 

.

 

×

Our favourites

-80%

Tussen Jas

€59,99 €11,95
-80%

Wollen Lange jas

€99,99 €19,95
-80%

Capuchon parka

€119,99 €23,95
-80%

Faux fur Jack

€119,95 €23,95