Veelgestelde Vragen

BESTELLING

IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL VAN MIJN BESTELLING ONTVANGEN. WAT KAN IK DOEN?

Check als eerste je SPAM / ongewenste email. Helaas komen onze emails daar soms terecht. Als je ook daar de bevestigingsmail niet kunt vinden neem dan contact op met onze klantenservice via customerservice@bestseller.com. Vergeet dan niet je ordernummer, naam, en email waarmee je de bestelling geplaatst hebt, te vermelden.

 

WAAR IS MIJN BESTELLING?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst sturen wij jou een bevestigingsmail met de details van je bestelling en de verwachte levertijd.

Al onze bestellingen worden verstuurd vanuit ons centrale magazijn in Polen. Zodra jouw bestelling vanuit daar verzonden wordt ontvang je een email met een track & trace link.

Het kan echter tot 48 uur duren voordat je tracking link geactiveerd is omdat deze gegevens pas beschikbaar komen als jouw bestelling bij het sorteercentrum in Nederland is aangekomen.

 

KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN?

Helaas kun je je bestelling niet meer wijzigen zodra je de bestelling hebt betaald. Dit is niet mogelijk omdat wij je order al direct na de betaling doorsturen naar ons magazijn zodat jij je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. 

Als je een item vergeten bent af te rekenen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen voor dit product.

Als je iets hebt besteld wat je niet wilt houden dan kun je dit retourneren. Hiervoor dien je  gebruik te maken van het retourlabel dat in je pakket wordt meegelverd. De kosten van het retourneren zijn 2.99 EUR, deze worden afgetrokken van het bedrag dat wij je terugbetalen voor de geretourneerde items.

Jouw bestselling wordt automatisch naar ons terug gestuurd als de vervoerder niet in staat is het pakket af te leveren door een foutieve naam of adres. In dat geval brengen wij geen retourkosten in rekening.

Zodra wij jouw retour in ons magazijn ontvangen hebben sturen wij je een automatische mail en ontvang je de terugbetaling binnen 14 werkdagen. 

 

 

BETALING

HOE WORDT DE KORTING OP DE PRODUCTEN BEREKEND?

De getoonde kortingen zijn een percentage van de adviesprijs.

 

HOE KAN IK BETALEN?

Je kunt betalen met iDEAL, credit card (VISA, AMEX, Maestro, Mastercard), GooglePay en ApplePay. In de toekomst komen er mogelijk nog meer betaalopties bij. 

 

 

LEVERING

 

WAT IS DE LEVERTIJD?

De gemiddelde levertijd voor thuisbezorging met PostNL is 2-4 werkdagen

De gemiddelde levertijd voor expreslevering met DHL is 1-2 werkdagen (mits voor 17.00 besteld). 

 

IN WELKE LANDEN LEVERT OUTFITHUSTLER?

Momenteel verzenden wij met OUTFITHUSTLER.nl alleen naar Nederland en met OUTFITHUSTLER.com alleen naar Ierland.

 

WELKE LEVERINGSOPTIE HEBBEN JULLIE?

THUISBEZORGING (POSTNL) - 3.95 EUR geleverd binnen 2-4 werkdagen

  • Als je voor thuisbezorging kiest, zal je pakket voor je deur worden bezorgd: op werkdagen tussen 9:30 – 22:00 uur, zaterdag 12:00 -18:00.
  • Als je er niet bent op het moment van afleveren, zal PostNL het pakket bij de buren proberen af te leveren en in dat geval natuurlijk een kaartje achterlaten in de brievenbus.
  • Als noch jij noch de buren er zijn op het moment van afleveren, zal PostNL nog twee afleverpogingen doen. De bezorger zal na elke poging ook een kaartje in je brievenbus achterlaten. Op dit kaartje staat duidelijk hoe je eventueel contact kunt opnemen met PostNL om een nieuwe afleverpoging af te spreken op een specifieke dag/tijd, of om het pakket naar een PostNL Parcelshop te laten leveren (zodat je het daar zelf kunt ophalen), of om het pakket op een ander adres te laten afleveren.
  • Als de tweede afleverpoging ook niet lukt, zal het pakket naar een PostNL afhaalpunt worden gestuurd.
  • Als je je pakket niet binnen 14 kalenderdagen ophaalt, stuurt de winkel het pakket terug naar ons. Het bedrag zal vervolgens terugbetaald worden. Je zult hier een e-mail over ontvangen.

EXPRESS - VOOR 17:00 BESTELD = MORGEN IN HUIS (DHL) - 9.95

  • Als je hebt gekozen voor DHL express levering wordt je pakket, binnen 1-2 werkdagen, direct bij jou thuis geleverd. Het pakket wordt tussen 08.00 uur en 18.00 uur geleverd. Bestellingen geplaatst op vrijdag, zaterdag en zondag worden doorgaans geleverd op de daarop volgende dinsdag.
  • DHL zal je zowel vóór als na de levering een sms of e-mail sturen.
  • Als je niet thuis bent op het moment van levering zal de bezorger een briefje achterlaten met de noodzakelijke informatie om het pakket te laten leveren. Als er na 30 dagen geen afspraak is gemaakt voor een nieuwe levering, zal het pakket automatisch geretourneerd worden naar ons. Het bedrag zal vervolgens terugbetaald worden. Je zult hier een e-mail over ontvangen.

WAAROM HEBBEN JULLIE GEEN GRATIS VERZENDING?

Wij willen dat onze klanten hun favoriete producten tegen een zo laag mogelijke prijs kunnen kopen. Als wij de verzending gratis zouden maken, moeten wij de prijzen van de producten verhogen om de kosten te dekken. Dat willen wij niet en daarom rekenen wij bezorgkosten.

 

 

RETOURNEREN

Vanwege de drukte bij PostNL duurt het langer voordat wij jouw retour ontvangen. Voor de status van jouw retourzending kun je het beste de track&trace link bekijken die je krijgt bij het inleveren van je pakket. Binnen twee weken nadat wij je retour ontvangen ontvang je je geld terug. Vanwege de drukte bij PostNL hebben wij de retourperiode van alle producten gekocht in december verlengd tot 31 januari 2021.

 

KAN IK MIJN BESTELLING / EEN ITEM UIT MIJN BESTSELLING RETOURNEREN?

Ja, binnen 28 dagen kun je zowel je gehele bestelling als (een) item(s) uit je bestelling retourneren. Om te retourneren moet je het retourlabel gebruiken dat wij bij je bestelling hebben meegezonden, en het pakket afleveren bij een PostNL pakketpunt. Wij rekenen wel retourkosten van 2.99 EUR, deze trekken wij af van het totaal terug te betalen bedrag.

Hieronder hebben wij het retourproces stap voor stap uitgelegd:

1. VOORBEREIDING

  • Doe het item terug in de zak waarin je het hebt ontvangen.
  • Noteer de reden van retournering op je retourformulier.
  • Plaats de te retourneren items samen met het retourformulier in één pakket. Je kunt eventueel de originele verpakking hergebruiken.

2. VERPAKKEN

  • Plak het retourlabel op het pakket. Zorg ervoor dat het originele adreslabel niet meer leesbaar is.
  • Let op dat het pakket volledig is afgesloten; hiermee voorkom je dat de inhoud onderweg beschadigt.

3. RETOURNEREN

  • Je kunt nu je pakket retourneren.
  • Lever het pakket aan bij de dichtstbijzijnde PostNL Parcelshop. Bestellingen die zijn bezorgd door DHL Express dienen ook via PostNL geretourneerd te worden. Maak hiervoor gebruik van het PostNL retourlabel dat aan het retourformulier zit.
  • Vraag altijd om de retourbon, dan heb je altijd het bewijs dat je retourzending is afgegeven.

4. TERUGBETALING

  • We sturen je een bevestiging naar je e-mailadres zodra we je retourzending hebben ontvangen.
  • Zodra we de geretourneerde items hebben verwerkt wordt de terugbetalingsprocedure in gang gezet. Normaal gesproken is je retourzending binnen 14 werkdagen verwerkt.

 

WAAROM MOET IK JULLIE RETOURLABEL GEBRUIKEN?

Om onze producten tegen zulke lage prijzen te verkopen is het belangrijk dat wij onze processen zo efficient mogelijk maken. Voor een efficient retourproces is het belangrijk dat alle benodigde data voor de afhandeling en terugbetaling in een standaard formaat worden aangeleverd; dit gebeurd via het retourlabel.

 

WAAROM IS RETOURNEREN NIET GRATIS?

Wij proberen onze prijzen zo laag mogelijk te houden zodat jij je favoriete producten tegen een zo laag mogelijke prijs kunt kopen. Als wij retourneren gratis maken, moeten wij de prijzen van de producten omhoog brengen om de kosten te dekken. Dat willen wij niet, daarom rekenen wij retourkosten.

 

WAT MOET IK DOEN ALS IK HET RETOURLABEL KWIJT BEN?

Onze klantenservice kan een nieuw retourlabel voor je maken. Je kunt contact met hen opnemen via customerservice@bestseller.com. Vergeet niet je naam, email en het bestelnummer aan hen te vermelden.

 

 

OVERIG

IK HEB EEN VRAAG, WIE KAN MIJ HELPEN?

Onze klantenservice helpt je graag. Je kunt hen bereiken via: customerservice@bestseller.com

×

Our favourites

-80%

Leather look bikerjack

€49,99 €9,95
-80%

Tussen Jas

€59,99 €11,95
-80%
-80%

Elegante Jas

€49,99 €9,95
-70%

Denim Jas

€34,99 €10,45